Σάββατο 3 Απριλίου 2010

Ερωτας

Δύσκολη υπόθεση ο έρωτας και ακόμη πιο δύσκολος όταν σιγά σιγά τελειώνει. Έμαθα από ένα φιλο πως ο έρωτας κρατάει μόνο για δυο χρόνια,είναι αλήθεια άραγε; Ίσως αυτό να συνέβη. Δεν μ άρεσε και πόνεσε είναι η αλήθεια αλλά έπρεπε να το κάνω. Με πόνεσε αυτή η ιστορία και πόνεσε και εκείνον και ακόμη τον πονάει. Δείχνω δυνατή στους γύρω μου και μέσα μου όσο και αν τα πράγματα με δυσκολεύουν δεν θέλω να ξαναπεσω γιατί δεν θα βρω την δύναμη να σηκωθώ. Είμαι 17 χρονών και νιώθω πως χειρότερα δεν θα μπορούσα να τα κάνω. Έτσι τώρα προσπαθώ να διορθώσω και να αποβάλλω κάθε λάθος που σκόρπισα. Μακάρι να ήξερε και εκείνος τι νιώθω μέσα μου ώστε να καταλάβει πόσο μπερδεμένα αισθάνομαι και πόσο άσχημα είναι αυτή η κατάσταση. Πλέον το μόνο που κάνω είναι να σκέφτομαι πως όλα θα πάνε καλά .

μια συμβουλή:πριν από κάθε σου κίνηση να σκέφτεσαι τη λογική, το συναίσθημα και αν ενα από αυτά σου λέει όχι, εξέτασε άλλη μια την επιλογή σου και μετά πραξε ανάλογα.. =)

1 σχόλιο:

  1. αχ έρωτα έρωτα... "κάποιος είπε πως ο έρωτας για μια στιγμή κρατά, αύριο βράδυ θα 'ναι αργά..." αυτο το είπε ο Αλκίνοος...ότι ο έρωτας κρατά 2 χρόνια ποιος φίλος στο είπε καλή μ??
    τεσπα, εμένα μια φίλη μ έχει πει πως ο έρωτας μπορεί να είναι θνησιγόνο, όμως είναι στο χέρι το δικό σου και του συντρόφου σου ν κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται μέχρις ώτου μετατραπεί σε αγάπη...! αλλά πιστεύω πως όταν ερωτεύεσαι δεν πρέπει να σε νοιάζει τπτ απ'αυτά;)
    και φυσικά όλα θα πάνε τέλειαααααααααααααααααααα κι από έρωτες...?νααααααααααααααααα !!!! χιχι <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή